
Zapošljavamo
Nešto o nama
DignetSoftware su zapravo mladi i ambiciozni ljudi koji funkcioniraju, rade i surađuju kao tim. Važno je da znaš da će tim uvijek biti uz tebe, ali i od tebe se očekuje da budeš uz tim.
Pomoći ćemo ti kad i ako zapneš, ali pomoć se očekuje i s tvoje strane jer si sastavni dio tima, sudjelovat ćemo u tvom rastu, ali tražit ćemo te i da sudjeluješ u našem. Važno nam je da aktivno sudjeluješ u edukacijama, imaš uključene senzore za razmišljanje. Nije uvjet, ali bilo bi jako poželjno da imaš smisla za zafrkanciju jer u opuštenoj atmosferi je ljepše raditi.
Da ti ukratko opišemo i naš klasični radni dan:
Volimo se razbuditi uz finu kavu jer se ipak po jutarnjoj kavi dan poznaje. Nakon što pustimo aparat za kavu (nazovimo ga - Jura) da se malo odmori, krećemo s izradom dnevnog plana, upogonimo koncentraciju i moždane vijuge na najjače i primamo se posla.
Nakon otprilike dva sata već ogladnimo i vrijeme je da odlučimo što ćemo danas za ručak. Restoran iz kojeg nam dolazi dostava, uvijek ima nekoliko vrsta menija na izbor, ali ako ti baš ništa ne djeluje fino, možeš si pripremiti neki lagani obrok (kuhinja opremljena s manje-više svim aparatima osim s pećnicom), otići negdje na ručak ili se dogovoriti s ostatkom ekipe pa vam možda i neka sasvim deseta ideja padne na pamet. Svaki tjedan nam stiže i svježe sezonsko voće pa nam je tu i zdrava užina.
Poslije ručka, već pretpostavljaš - kod Jure je opet gužva. Zapravo nismo sigurni da li Jura ima više posla ujutro ili oko podneva, ali odradi sve brzo i kvalitetno.
Nakon pauze, vrijeme da je da opet upogonimo koncentraciju na najjače i zapnemo na posao.
Tijekom dana moramo malo ohladiti glave, odmoriti oči od monitora, razgibati ruke i noge, a za to je kao stvorena naša soba za igru. Za sada možeš birati između: biljara, pikada, stolnog tenisa i stolnog nogometa. Imamo i karaoke, ali molim te nemoj pjevati preko dana (barem ne na mikrofon). Tu zabavu ipak ostavljamo za AWP.
Inače, jako volimo nešto slaviti; rođendane, položene certifikate, vjenčanja, lijep i sunčan dan. Štogod da slavimo, obično to bude u obližnjem kafiću.
Uglavnom, svaki dan je nekako različit i poseban pa ako se već možeš vidjeti kao sastavni dio ove naše priče, svakako se prijavi i napiši nam o sebi nešto dovoljno kratko (da ne zaspimo čitajući), odnosno dovoljno dugo (da pročitamo sve taman uz kavu kod Jure).
Trenutno aktualni oglasi
What you'll do:
- Ensure the efficient deployment of software updates, patches, and third-party applications to endpoints
- Assist in the deployment and configuration of end-user devices, including desktops, laptops, and mobile devices
- Licence ordering, Azure DB maintenance
- Create, test, and distribute software packages and updates using tools like MECM and Intune; monitor deployment processes
- Deploy security patches, address vulnerabilities, and assist in threat remediation
- Support endpoint management tools, track hardware/software assets, and maintain lifecycle records
- Conduct routine checks, monitor endpoint performance, and ensure smooth operations
- Maintain accurate records, create reports, and develop knowledge base articles
- Work with cross-functional teams to ensure integration, participate in training, and support team objectives
We could be a perfect fit if you are:
- approaching activities in a planned and organized manner, focused on essentials and working quickly and efficiently
- showing a strong desire for constant career development and gaining experience
- inclined to innovate, always trying out different approaches and looking for new, better and more efficient ways of working
- appreciating and accepting differences, respecting other people and their opinions and ideas and readily giving them yourself
What we expect:
- up to 2 years of experience in an IT support or system administration role,
- basic understanding of endpoint management tools (e.g., MECM, Intune)
- knowledge of operating systems (Windows)
- knowledge of networking fundamentals (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN)
- basic understanding of endpoint security concepts (antivirus, firewalls, encryption)
- understanding of Active Directory, Group Policy, and user account management
- understanding of Azure AD-a i Windows, MS Exchange-a, Office 365
- advanced level of English language use in speech and writing
- strong problem-solving skills and attention to detail
- constant professional development and acquisition of new technical knowledge
- strong customer service orientation and ability to assist end-users
What will bring you extra points:
- CompTIA A+, ITIL, or equivalent IT certifications
- Microsoft Certificates
What's in it for you:
- Competitive salary according to your experience
- A business phone
- We are giving you an option of gaining professional certificates
- Mentor - no matter how much experience you've got, we will provide you with an adequate mentor
- Regular feedback on your performance and personalized career development plan
- Possibility to earn different types of bonuses
- Minimum of 21 vacation days
- Lunch and transportation compensations