Poslovna rješenja
Imate tvrtku kojoj se morate posvetiti? Imate zahtjevne klijente, pritisak dobavljača i konkurenciju za petama? Jedini način da održite korak je da brzo reagirate na promjene. To znači stalno prilagođavanje promjenama ovisno o zahtjevima klijenata te optimiziranje indirektnih troškova radi smanjenja troškova i povećanja kvalitete. Posljednje što vam treba jest da vas ometaju informatički problemi. Treba vam softver koji će se prilagoditi vašem poslovanju i doprinijeti rastu vaše tvrtke.

Microsoft Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 predstavlja skup aplikacija na Microsoft cloud platformi koje omogućuju povezivanje podataka i primjenu analiza u svrhu donošenja boljih poslovnih odluka.

LS Central
LS Retail je vodeći pružatelj cjelovitih rješenja za maloprodajnu i ugostiteljsku industriju kao i Forecourt, temeljenu na Microsoft Dynamics tehnologiji i izgrađenoj na Microsoftovoj platformi.

DynamicWeb
DynamicWeb All-in-One Platform jedina je platforma koja objedinjuje CMS, PIM, Ecommerce i marketing. Optimizirajte svoje digitalno poslovanje i prihode.

Business intelligence
BI alati pružaju relevantne podatke, automatizaciju procesa, pronalaženje analiza pomoću vodiča, generiranje izvješća i predviđanje.

Dignet Energy Platform
Vaš prvi korak prema ulaganju u zelenu investiciju.
Jednostavnim postupkom simulirajte najbolju opciju i izračunajte trošak proizvodnje energije iz biomase.
Analiza poslovnih procesa
Analiza poslovnih procesa obuhvaća sljedeće aktivnosti:
- utvrđivanje ciljeva i strategije uprave poslovnog subjekta,
- analizu postojeće organizacijske strukture poslovnog subjekta i njegove organizacijske sheme,
- izradu popisa poslovnih procesa,
- opis poslovnih procesa i odnosa među poslovnim procesima,
- popis poslovne dokumentacije koja se pojavljuje kod poslovnog subjekta s mjestima njena nastajanja i
- popis softvera koje poslovni subjekt koristi u svom radu.
Reinženjering poslovnih procesa
Reinženjering poslovnih procesa predstavlja redizajn poslovnih procesa u svrhu postizanja boljih poslovnih rezultata i boljih performansi u radu poslovnog subjekta. Reinženjering poslovnih procesa podrazumijeva definiranje optimalne organizacijske strukture i optimiziranje poslovnih procesa poslovnog subjekta da bi se smanjili troškovi, povećala kvaliteta u radu, povećala proizvodnost rada i povećala brzina isporuke proizvoda ili usluga.
Dizajn, postava sustava i razvoj
Dizajn i postavljanje obuhvaćaju oblikovanje poslovnog sustava sukladno poslovnim procesima poslovnog subjekta. Razvoj podrazumijeva izradu nužnih dorada na poslovnom sustavu te prilagođavanje standardnih izvještaja i izgleda izlaznih dokumenata sukladno potrebama poslovnog subjekta.


Izrada projektne dokumentacije
Projektna dokumentacija esencijalna je pretpostavka za dobru realizaciju bilo kojeg projekta, pa tako i projekta implementacije informatičkog sustava. Projektna dokumentacija sastoji se od dva temeljna dokumenta: dokumenta funkcionalnih zahtjeva i terminskog plana projekta (high level plan). Projektna dokumentacija sadrži: prijedlog optimalne organizacijske strukture poslovnog subjekta i njegove organizacijske sheme sukladno zahtjevima aplikacije, prijedlog poslovnih procesa i relacija među poslovnim procesima sukladno zahtjevima aplikacije, prijedlog poslovne dokumentacije s mjestima njena nastajanja sukladno zahtjevima aplikacije, prijedlog vrste i načina horizontalne i vertikalne komunikacije unutar poslovnog subjekta sukladno zahtjevima aplikacije popis poslovne dokumentacije s mjestima njena nastajanja sukladno zahtjevima aplikacije.
Terminski plan projekta koji sadrži:
- plan izvođenja projekta,
- vremenski okvir za realizaciju pojedinih stavaka prilikom izvođenja projekta,
- plan prisutnosti zaposlenika na izvedbi projekta,
- nositelje pojedinih zadataka,
- plan faze uvođenja i
- kontrolne točke po fazama, a po potrebi i unutar faza projekta.
Prijenos podataka
Prijenos podataka podrazumijeva prijenos matičnih podataka i početnih stanja. Matični podaci su osnovni podaci o kupcima, dobavljačima, artiklima i računskom planu. Prijenos podataka obuhvaća: izradu procedura za prijenos matičnih podataka, prijenos matičnih podataka, prijenos početnih stanja i provjeru konzistentnosti podataka.
Edukacija
Edukacija se definira planom školovanja po danim i nastavnim cjelinama. Edukacija podrazumijeva rad sa zaposlenicima na usvajanju znanja rada s implementiranim poslovnim sustavom i razumijevanjem mogućnosti i informacija koje sustav daje. Edukacija također obuhvaća i korisničko testiranje.


Korisničko testiranje sustava
Tijekom projekta pripremaju se scenariji za korisničko testiranje sustava. Scenariji za korisničko testiranje obuhvaćaju sve poslovne procese identificirane i predložene u dokumentu funkcionalnih zahtjeva i najveći broj mogućnosti koje korisnici mogu susresti u radu. Korisničko testiranje izvodi se pri kraju edukacije. Pozitivan rezultat korisničkog testiranja sustava znači da sve funkcionalnosti predviđene u scenarijima pravilno rade te da je projekt implementacije uspješno završen.
Podrška u radu
Podrška u radu sastoji se u pravilu od pomoći krajnjem korisniku u korištenju pojedinih funkcionalnosti, dodatnom educiranju korisnika, instalacije service-packova Microsofta i usklađivanja sa zakonskim promjenama. Za podršku u radu, ovisno o specifičnosti i potrebama, korisnik ima na raspolaganju odgovarajuće konzultante 24 sata na dan, 365 dana u godini.