Izvještaj s konferencije Retail Technology Show

London

Na eventu Retail Technology Show, koji je bio održan u Londonu, u terminu od 26. do 27.04.2022. okupili su se predstavnici vodećih europskih maloprodajnih tvrtki i vodeći tehnološki inovatori.

Sajam je prvenstveno namjenjen online trgovinama i maloprodaji kako bi se razmjenom iskustava, novim saznanjima, edukacijom te upoznavanjem i networkingom unaprijedilo postojeće poslovanje poduzetnika.

Za vrijeme trajanja konferencijskog dijela, velika pažnja se posvetila alatima, rješenjima i savjetima o tome kako voditi svoje poslovanje učinkovitije i profitabilnije da bi u konačnici dobili besprijekorna višekanalna područja djelovanja i poboljšano korisničko iskustvo.

Vodeći dobavljači u industriji predstavili su svoja najnovija tehnološka i digitalna rješenja za maloprodaju u trgovinama, online i multichanel, čime su pomoglli u idejama i osmišljavanjima boljeg kupovnog iskustva, povećanju operativne učinkovitosti te ojačavanju prodaje.

Vrhunski profesionalci su za vrijeme predavanja prenijeli svoja znanja kako pozicionirati svoju tvrtku kao inovatora i stručnjaka u maloprodajnoj industriji.

Osim stečenih novih znanja, na sajmu smo ostvarili kontakt s nekoliko potencijalnih novih klijenata u Velikoj Britaniji (e-trgovina, logistika, trgovci robnim markama...) što nam je i bila namjera.

U tijeku su daljni dogovori oko organizacije konkretnih sastanaka vezano uz ponudu naših usluga.

Ukratko, možemo zaključiti da nas posjet Retail Technology Show-u u Londonu nije iznevjerio, štoviše pomogao nam je da ostvarimo direktne I ciljane kontakte na tom tržištu.

Projekt sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. u sklopu natječaja Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – faza II, referentna oznaka Poziva KK.03.2.1.16
Dodatne informacije o financiranju iz EU fondova mogu se pronaći na www.strukturnifondovi.hr

Klikom na "prihvati sve" pristajete na to da prikupimo informacije o Vama u različite svrhe, uključujući: funkcionalnost, statistiku i marketing