Poslovna rješenja

Imate kompaniju kojoj se morate posvetiti? Imate zahtjevne klijente, pritisak dobavljača i konkurenciju za petama? Jedini način da održite korak je da brzo reagujete na promjene. To znači stalno prilagođavanje promjenama zavisno od zahtjeva klijenata te optimizaciju indirektnih troškova radi smanjenja troškova i povećanja kvalitete. Posljednje što vam treba jeste da vas ometaju informatički problemi. Treba vam softver koji će se prilagoditi vašem poslovanju i doprinijeti rastu vaše kompanije.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 predstavlja skup aplikacija na Microsoft cloud platformi koje omogućavaju povezivanje podataka i primjenu analiza u svrhu donošenja boljih poslovnih odluka.

LS Retail

LS Retail je vodeći pružatelj cjelovitih rješenja za maloprodajnu i ugostiteljsku industriju kao i Forecourt, utemeljenu na Microsoft Dynamics tehnologiji i izgrađenoj na Microsoftovoj platformi.

Dynamicweb

Dynamicweb All-in-One Platform jedina je platforma koja objedinjuje CMS, PIM, Ecommerce i marketing. Optimizujte svoje digitalno poslovanje i prihode.

Business intelligence

BI alati pružaju relevantne podatke, automatizaciju procesa, pronalaženje analiza pomoću vodiča, generisanje izvještaja i predviđanje.

Analiza poslovnih procesa

Analiza poslovnih procesa obuhvata sledeće aktivnosti:

  • utvrđivanje ciljeva i strategije uprave poslovnog subjekta,
  • analizu postojeće organizacijske strukture poslovnog subjekta i njegove organizacione sheme,
  • izradu popisa poslovnih procesa,
  • opis poslovnih procesa i odnosa među poslovnim procesima,
  • popis poslovne dokumentacije koja se pojavljuje kod poslovnog subjekta s mjestima njenog nastajanja i
  • popis softvera koje poslovni subjekt koristi u svom radu.

Reinženjering poslovnih procesa

Reinženjering poslovnih procesa predstavlja redizajn poslovnih procesa u svrhu postizanja boljih poslovnih rezultata i boljih performansi u radu poslovnog subjekta. Reinženjering poslovnih procesa podrazumijeva definisanje optimalne organizacione strukture i optimizovanja poslovnih procesa poslovnog subjekta da bi se smanjili troškovi, povećala kvaliteta u radu, povećala proizvodnost rada i povećala brzina isporuke proizvoda ili usluga.

Dizajn, postava sistema i razvoj

Dizajn i postavljanje obuhvataju oblikovanje poslovnog sistema u skladu sa poslovnim procesima poslovnog subjekta. Razvoj podrazumijeva izradu nužnih dorada na poslovnom sistemu te prilagođavanje standardnih izvještaja i izgleda izlaznih dokumenata u skladu sa potrebama poslovnog subjekta.

Izrada projektne dokumentacije

Projektna dokumentacija esencijalna je pretpostavka za dobru realizaciju bilo kojeg projekta, pa tako i projekta implementacije informatičkog sistema. Projektna dokumentacija sastoji se od dva osnovna dokumenta: dokumenta funkcionalnih zahtjeva i terminskog plana projekta (high level plan). Projektna dokumentacija sadrži: predlog optimalne organizacione strukture poslovnog subjekta i njegove organizacione sheme u skladu sa zahtjevima aplikacije, predlog poslovnih procesa i relacija među poslovnim procesima u skladu sa zahtjevima aplikacije, predlog poslovne dokumentacije s mjestima njenog nastajanja u skladu sa zahtjevima aplikacije, predlog vrste i načina horizontalne i vertikalne komunikacije unutar poslovnog subjekta u skladu sa zahtjevima aplikacije, popis poslovne dokumentacije s mjestima njenog nastajanja u skladu sa zahtjevima aplikacije.

Terminski plan projekta koji sadrži:

  • plan izvođenja projekta,
  • vremenski okvir za realizaciju pojedinih stavki prilikom izvođenja projekta,
  • plan prisutnosti zaposlenih na izvedbi projekta,
  • nosioce pojedinih zadataka,
  • plan faze uvođenja i
  • kontrolne tačke po fazama, a po potrebi i unutar faza projekta.

Prenos podataka

Prenos podataka podrazumijeva prenos matičnih podataka i početnih stanja. Matični podaci su osnovni podaci o kupcima, dobavljačima, artiklima i kontnom planu. Prenos podataka obuhvata: izradu procedura za prenos matičnih podataka, prenos matičnih podataka, prenos početnih stanja i provjeru konzistentnosti podataka.

Edukacija

Edukacija se definiše planom školovanja po danim i nastavnim cjelinama. Edukacija podrazumijeva rad sa zaposlenima na usvajanju znanja rada s implementiranim poslovnim sistemom i razumijevanjem mogućnosti i informacija koje sistem daje. Edukacija takođe obuhvata i korisničko testiranje.

 

 

Korisničko testiranje sistema

Tokom projekta pripremaju se scenariji za korisničko testiranje sistema. Scenariji za korisničko testiranje obuhvataju sve poslovne procese identifikovane i predložene u dokumentu funkcionalnih zahtjeva i najveći broj mogućnosti koje korisnici mogu susresti u radu. Korisničko testiranje izvodi se pri kraju edukacije. Pozitivan rezultat korisničkog testiranja sistema znači da sve funkcionalnosti predviđene u scenarijima pravilno rade te da je projekt implementacije uspješno završen.

Podrška u radu

Podrška u radu sastoji se u pravilu od pomoći krajnjem korisniku u korištenju pojedinih funkcionalnosti, dodatnom edukovanju korisnika, instalacije service-packova Microsofta i usklađivanja sa zakonskim promjenama. Za podršku u radu, zavisno od specifičnosti i potreba, korisnik ima na raspolaganju odgovarajuće konsultante 24 sata na dan, 365 dana u godini.