LS Retail je softversko rješenje za maloprodaju, ugostiteljstvo i benzinske crpke, izgrađeno kao vertikala poslovnog sustava Microsoft Dynamics NAV, izgrađena na Microsoft platformi. Ona pokriva sve ključne procese u maloprodaji, ugostiteljstvu i benzinskim crpkama te omogućuje njihovo automatsko praćenje.

Poslovno rješenje LS Retail prevedeno je na 33 svjetska jezika, između ostalih na hrvatski, srpski i slovenski jezik (DignetSoftware je lokalizacijski partner LS Retaila i odgovoran je za lokalizaciju), a kroz globalnu mrežu od 120 certificiranih partnera distribuirano je u više od 60 zemalja, s gotovo 2.000 kompanija u preko 39.000 trgovina i više od 80.000 POS terminala. LS Retail je globalni lider maloprodajnih rješenja za Microsoft Dynamics NAV.

LS Retail je prodan i podržan putem više od 120 certificiranih partnera u preko 60 zemalja svijeta, što omogućuje implementaciju LS Retail rješenja na svjetskoj razini.

LS Retail

LS Retail je maloprodajno rješenje koje se temelji na Microsoft Dynamics NAV-u

Saznajte više

LS Hospitality

LS Hospitality je integrirano, višejezično i ostvareno kroz potporu stražnjem uredu (back office) rješenje za uslužne organizacije diljem svijeta

Saznajte više

LS Forecourt

LS Forecourt integrira sve sektore, maloprodaju, prodaju usluga i benzinske postaje u jedno rješenje

Saznajte više

LS Retail

Ovo integrirano rješenje daje sve standardne funkcionalnosti potrebne velikim i malim trgovinama bez potrebe za dogradnjom, upravljanjem i održavanjem brojnih aplikacija i sučelja. Takav jedinstveni način korištenja jedne jedine aplikacije koja pokriva sve što je potrebno u maloprodaji: od POS terminala, sustava trgovine, zaliha. Poznavanja robe i svih potrebnih funkcionalnosti i svih funkcionalnosti koje biste očekivali da ima glavni ured (eng. Head Office) razlikuje LS Retail od drugih rješenja na tržištu.

LS Retail kao kompletno rješenje za maloprodaju:
• podiže produktivnost (praćenjem marži i kontrolom donje granice profitabilnosti poslovanja)
• osigurava jednostavnu vizualizaciju, izradu tablica, izvještaja (optimizacija poslovnog plana)
• omogućuje djelotvorne i transparentne poslovne procese na zadovoljstvo korisnika
• omogućuje rast poslovanja (brzim prilagođavanjem promjenama u organizaciji i poslovnoj okolini uz istovremeno nizak rast troškova poslovanja)

LS Retail: maloprodaja za vas

Omogućava uvid u poslovanje pomoću BI funkcionalnosti koja omogućuje maloprodaji korištenje bilo koje skupine podataka i njihovo transformiranje u upotrebljive informacije koje može isporučiti u standardne Microsoftove alate poput Officea i Outlooka.

Poboljšava donošenje odluka o robnom poslovanju i time direktno utječe na sposobnost upravljanja robnim poslovanjem i zalihama što služi kao pomoć maloprodaji u djelotvornom upravljanju svim aktivnostima od Head Officea do trgovine.

Korisnik ima mogućnost mjerenja ukupnog poslovanja, odnosno kontrole i održavanja podataka zajedničkih svim trgovinama, uključujući artikle, kupce i upravljanje prodajom, specijalne narudžbe i programe vjernosti (loyalty).

Jedinstvena arhitektura maloprodajnog rješenja: ključne funkcionalnosti maloprodaje dostupne su na razini trgovina, Head Officea ili oboje. Informacije prikupljene u trgovinama razmjenjuju se i konsolidiraju u Head Officeu gdje se i usklađuju prije knjiženja u glavnoj knjizi.

HEAD OFFICE

• Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
• Ručno i automatsko naručivanje artikala
• Dinamička hijerarhija, atributi i ostala grupiranja
proizvoda
• Cijene, ponude, kuponi i upravljanje
kampanjama
• Automatsko praćenje zaliha
• Raspodjela zaliha po lokacijama
• Podrška praćenju serijskih brojeva/šarži
• Programi vjernosti (loyalty)
• Praćenje dobavljača
• Izvještavanje i analiza prodaje
• Rabati
• Sprečavanje gubitaka

BACK OFFICE

• Nadzor nad aktivnostima u trgovini
• Upravljanje POS terminalima
• Upravljanje gotovinom
• Praćenje zalihe i inventura
• Popunjavanje zaliha trgovine
• Nalozi za nabavu i prijenos
• Povijest prodaje
• Jednostavan zaključak smjene/dana
• Zaprimanje robe
• Fleksibilna arhitektura
• Podrška praćenju serijskih brojeva/šarži
• Registracija darova

MOBILNI UREĐAJI

• Mobilni POS terminali
• Zaprimanje
• Inventura
• Praćenje zaliha
• Naručivanje

POS

• Brza odjava
• Različita sučelja
• Široka potpora hardvera za POS terminale
• Cross sell prodaja
• Traženje artikala
• Programi vjernosti (loyalty)
• Podrška praćenju serijskih brojeva/šarži
• Višestruka plaćanja
• Unos posebnih narudžbi na POS-u
• Konfigurator artikala
• Koristite lokalno – konfigurirajte centralno

ODJEĆA I MODA

• Planiranje nabave i prodaje
• Alati za praćenje zaliha
• Upravljanje životnim ciklusom sezonske robe
• Brza kreacija proizvoda
• Upravljanje članovima – programi odanosti
(loyalty)
• Ciljane promocije
• Rangiranje trgovina
• Distribucija
• Kapacitet trgovine, pokrivenost zaliha
• POS dinamično sučelje
• Jednostavni procesi POS-a
• Provizija
• Planovi alokacije

NAMJEŠTAJ

• Konfiguracija artikala
• Posebne narudžbe
• Izrada prema narudžbi
• Predračuni
• Kataloška prodaja
• Kampanje i upravljanje ponudama
• Artikli koji nisu na zalihama
• Zalihe – automatizacija i alokacija
• Zaprimanje pošiljke od dobavljača
• Preuzimanje i dostava robe kupcu
• POS dinamično sučelje
• Jednostavni procesi POS-a
• Provizija
• Plan alokacije

ELEKTRONIKA I TEHNIČKA ROBA

• Dinamičnost robe / hijerarhija artikala prema
razinama
• Planiranje nabave i prodaje
• Posebne narudžbe
• Praćenje serijskih brojeva
• Kampanje i upravljanje ponudama
• Upravljanje članovima – programi odanosti
(loyalty)
• Napredne POS funkcionalnosti
• Cross Selling artikala
• Konfiguracija artikala
• Traženje artikala
• POS dinamično sučelje
• Jednostavni procesi POS-a
• Provizija
• Plan alokacije

HRANA I NAMIRNICE

• Brza odjava
• Programi odanosti za kupce dostupni iz POS
terminala
• Povijest prodaje i drill-down analiza
• Prometi po dobavljačima
• Upravljanje kampanjama
• Promocije, popusti
• Mix & match
• Ponude, kuponi
• Jednostavni procesi zaprimanja (mobilni
uređaji)
• Kaliranje
• POS dinamično sučelje
• Jednostavni procesi POS-a
• Provizija
• Plan alokacije

LS Hospitality

LS Hospitality je integrirano, višejezično POS i BackOffice svjetsko rješenje za ugostiteljstvo. Gost će biti zadovoljan jer LS Hospitality pruža upravi i zaposlenicima mogućnost da povećaju kvalitetu usluge. Na taj način se zadržavaju stari gosti i neprestano nalaze novi. Mogućnost jednostavne prilagodbe, brzina usluge i poboljšan pristup ključnim informacijama omogućava napredak poslovanja i smanjuje troškove.
Razvijen za:
• Restorane i restorane s dostavom
• Pubove, barove, kafiće i drive-thru
restorane
• Restorane s dostavom s online i offline Call Centrima
• Catering i kafeterije

LS Hospitality: Posebne mogućnosti

Posluživanje ručka

Za posluživanje ručka LS Hospitality nudi dodatne funkcionalnosti za rad u kafićima, barovima, pubovima,
restoranim brze hrane i drive-thru restoranima. Jelovnici i posebne ponude sa LS Hospitality rješenjem možete pritiskom na tipku kreirati ponude jelovnika gdje se kombinacija određenih artikala prodaje po posebnoj cijeni (npr.
hamburger i krumpirići s pićem po izboru). Takve ponude mogu važiti u određenom restoranu, za određeno doba dana, samo za van i sl. Ponuda jelovnika može imati obavezne artikle s jednom ili više kombinacija artikala koji se mogu kupiti po želji. Odabir određenog artikla može povećati ili smanjiti cijenu računa ovisno o postavi.
Tako npr. možete kreirati ponudu kave i kolača gdje kupac plaća 7 kn za kavu i croissant, ali 1 kn više za kavu i kolač od jabuke. Također se mogu kreirati ponude gdje se mijenja veličina narudžbe pritiskom na tipku POS-a.
Nadalje, ponude se mogu postaviti na sljedeće načine:
• promocije
• pomiješaj i upari
• popust za više kupljenih artikala
• popust na artikl za određenog kupca

Dodaci jelima

Možete kreirati popis dodataka za vaša jela koristeći standardne LS Hospitality funkcionalnosti. Popis
dodataka se može automatski prikazati kada je odabrano određeno jelo. Na taj način se može koristiti
ako je odabrano jelo samo osnova i uvijek zahtjeva dodavanje sastojaka. Ekran sa dodacima se može
prikazati i u slučaju ručnog odabira.

Restoran

Za restorane je ključna kvalitetna usluga. Postupak naručivanja može biti prilično kompleksan, a praćenje narudžbi po gostu mora biti usmjereno na posebne zahtjeve pojedinaca. LS Hospitality uključuje napredne funkcionalnosti za rad u ovakvim restoranima na učinkovit i jednostavan način. POS izbornici omogućavaju fleksibilnost kod promjene izgleda POS-a tako da su jednostavni za učenje i korištenje. To u konačnici smanjuje vrijeme potrebno za obuku osoblja kao i trajanje pojedinačne transakcije u svakodnevnom radu.

LS Hospitality: Posebne mogućnosti

Prijenos narudžbi

Prijenos narudžbi ili dijelova narudžbi između stolova ili dijelova restorana je jednostavan i brz. Čak možete napraviti prijenos narudžbe iz jednog restorana u drugi. Dva dijela istog restorana (npr. bar i dio za konzumiranje hrane) mogu dijeliti iste stolove. Isti stolovi stoga mogu imati narudžbe iz bara i kuhinje (restorana).

Dijeljenje računa

Dijeljenje računa po količini ili iznosu je brzo, fleksibilno i točno. Izbornik za dijeljenje računa omogućava različite načine dijeljenja između gostiju za stolom, ispis pojedinačnih računa i plaćanja po gostima. Izbornik za dijeljenje
računa se može dodatno vizualno prilagoditi vašim potrebama.

Vizualno upravljanje stolovima

LS Hospitality modul za vizualno upravljanje stolovima omogućava vam da na meniju imate vizualni prikaz
restorana:
• svakom stolu se može mijenjati veličina, rotirati ga i spajati sa drugim stolovima
• u podlozi možete imati vizualni prikaz restorana (ulaza, kuhinje itd.)
• raspored stolova možete podijeliti na više ekrana
• svaki stol može imati vizualni prikaz na POS-u
• nakon premještanja i sastavljanja stolova možete ih vratiti u prvobitno stanje
• možete kreirati više od jednog rasporeda stolova i mijenjati ih po potrebi (npr. drugačiji raspored stolova za vikend)
• svaki stol je prikazan različitim bojama i posebnim značenjem svake boje:
– ako je stol zauzet, zablokiran ili privremeno nedostupan
– ako je priprema narudžbe počela ili je narudžba spremna za posluživanje
– broj gostiju koji su za stolom
– upozorenje ako gosti nisu posluženi u određenom
vremenu
– koji konobar poslužuje koji stol

Dlanovnik za stolom

Za velike prostore i kafiće na otvorenom upotreba dlanovnika / pametnih mobitela može značajno ubrzati rad i povećati kvalitetu usluge. LS Hospitality podržava upotrebu dlanovnika / pametnih mobitela za zaprimanje narudžbi, pa čak i završetak narudžbe za stolom.

Postoje dvije opcije za integraciju dlanovnika:
1. Pocket PC dlanovnik ili svaki drugi uređaj koji je kompatibilan sa terminal server clientom
• Podržane sve POS funkcionalnosti
• Radi 100% online, koristeći bežičnu vezu
2. handPoint POS integracija koristeći Pocket PC dlanovnike
• Podržan dio POS funkcionalnosti
• Radi djelomično online, omogućavajući
osnovne funkcije, čak i kad je veza u prekidu

Drive-thru

Brzina i jednostavnost su ključni preduvjeti za Drive-thru restorane.
Za te potrebe se LS Hospitality POS može postaviti na sljedeći način:
• osoblje zaprima narudžbu u POS prodajnom meniju i potvrđuje ju, te je u istom trenutku šalje u pripremu. POS je u tom trenutku spreman za novu narudžbu.
• blagajnik završava narudžbu u POS prodajnom meniju po točnom redoslijedu pritiskom na tipku “sljedeći u redu” između svake narudžbe. Ako jedan zaposlenik radi zaprimanje i završetak narudžbi, ove se dvije operacije mogu odraditi na istom POS-u.
Operacije koje omogućavaju veću brzinu rada
• Brža zamjena blagajnika korištenjem kartica za prijavu ili tipki na ekranu
• Tipke za brzi unos gotovine
• Tipke za fiksne iznose
• Automatsko zatvaranje narudžbe

Catering i kafeterije

Sa LS Hospitality rješenjem možete upravljati cateringom i kafeterijama, kreiranjem recepata i planiranjem obroka.

Ispis u kuhinji

LS Hospitality je rutinizirao ispis u kuhinji kao dio narudžbe kupca koji se proslijeđuje automatski na pripadajuća mjesta ili stanice unutar restorana kako bi se narudžbe pripremale prema točnom redoslijedu. Može se odrediti na koji će se pisač poslati koji sastojci za prikaz. Postave se mogu temeljiti na restoranima, tipu narudžbe, svim artiklima, artiklima određene grupe proizvoda ili specijalne grupe, ili prema artiklima pojedinačno.

LS Hospitality: Posebne mogućnosti

Planiranje obroka

Kada planirate obroke, kreirate jelovnike koji su skup različitih jela koji vrijede na određene dane. Za svaki jelovnik se kreiraju dnevni planovi. U svakom restoranu gdje su dodijeljeni recepti ili artikli na jelovnik postavljaju se cijene jela i radi se plan broja porcija koje će se spremiti. Jelovnici se nakon toga ažuriraju i na POS-ovima. Da bi se naručili sastojci potrebni za pripremu jelovnika na dnevnoj bazi se kreiraju radni listovi zahtjevnica. Radni listovi zahtjevnica se također mogu kreirati na tjednoj bazi.

Tjedni planer jelovnika prikazuje dnevne planove jelovnika za određeni restoran za određeni tjedan. Tu možete:
• Dobiti pregled planiranih jela
• Kreirati dnevne ponude i tjedne jelovnike
• Kopirati jelovnike iz jednog dana u drugi dan ili period
• Ispisati dnevnu ponudu sa prikazom recepata za jela, sa količinama potrebnim za pripremu planiranih porcija
• Ispisati dnevnu ponudu za goste sa opisima jela (mogu biti višejezični, grupirani po vrstama jela i prikazivati nutritivne vrijednosti)
• Pripremiti recepte za dan ili tjedan
• Kreirati zahtjevnicu za dan ili tjedan

Tjedni pregled prodaje prikazuje broj porcija koje su napravljene u usporedbi sa brojem prodanih porcija, zajedno sa troškom i dobiti u dnevnom planu, pružajući na taj način bitne informacije za daljnje planiranje jelovnika.

Određivanje cijena

Jela na jelovniku mogu imati preporučenu cijenu. Kada odaberete artikl ili recept možete birati između redovne ili preporučene cijene za artikl/recept.
Preporučena cijena vezana je za pojedini jelovnik (to je cijena artikla/recepta prodanog iz određenog jelovnika, npr. ručak ponedjeljkom ili večera srijedom). Automatski možete promijeniti cijenu za jelovnik na određeni datum.

Ispis u kuhinji

LS Hospitality ispis u kuhinji omogućava da narudžba kupca automatski stiže u kuhinju kako bi se pripremila. Možete kontrolirati na kojem printeru se ispisuje neki artikl ili na kojem monitoru je artikl prikazan. Postava ispisa
može biti bazirana na restoranu, tipu narudžbe, svim artiklima, artiklima u određenoj grupi proizvoda ili specijalnoj grupi, ili na nivou jednog artikla.
Postoje tri opcije prikaza:
• OPOS printer
• Windows printer
• Monitor u kuhinji
Sa OPOS iWindows printerima priprema hrane se obavlja pomoću ispisanih narudžbi.
Sa monitorom u kuhinji imate popis trenutno aktivnih narudžbi sa prikazom dodataka i promjena na narudžbi.
Monitor u kuhinji ima četiri funkcije: početak, kraj, brisanje (poništena narudžba) i povećaj.
Upotreba monitora u kuhinji omogućava prikaz statusa narudžbe na POS-u.

LS Forecourt

LS Forecourt razvijen je na Microsoft Dynamics NAV platformi. Stoga omogućuje da POS terminali, Back Office i Head Office koriste istu aplikaciju. Zbog toga je moguće praćenje pojedinačnih transakcija od POS terminala do glavne knjige što povećava vrijednost vašeg poslovanja. To također omogućava korisnicima pristup ostalim dijelovima Microsoft Dynamics NAV aplikacije kao što su financije, prodaja i marketing, skladište i usluge. Zbog integracije LS Forecourta, LS Retaila i LS Hospitalitya s Microsoft Dynamics NAV-om korisnicima je dovoljno upoznati samo jedno sučelje, jer se ista logika primjenjuje na svim razinama.

Upravljanje cijenama iz Head Officea

LS Forecourt nudi širok spektar cjenovnih struktura. Benzinske postaje mogu biti grupirane zajedno, npr. geografski i upravljane iz Head Officea. Postaje mogu imati različite cijene u različitim vremenskim periodima tijekom dana. Promjene cijena mogu se planirati unaprijed i mijenjati prema planiranom rasporedu ili kada nema kupaca na benzinskoj postaji (u ponoć ili u bilo koje drugo vrijeme). Različite vrste usluga mogu imati definirane drugačije cijene (jedna cijena kad kupcu gorivo toči djelatnik, druga cijena kad korisnik toči gorivo sam).

Integracija Forecourt kontrolera

LS Forecourt je već integriran s Dresser Wayne Fusion i Gilbarco VeederRoot DOMS Forecourt kontrolerima. LS Forecourt u potpunosti kontrolira operacije na benzinskoj postaji – autorizacija, stanka, zaustavljanje, zaključavanje, otključavanje, a u hitnim slučajevima zaustavljanje rada/puštanje
u rad svih crpki. LS Forecourt podržava automatsko očitanje informacija o stanju spremnika za gorivo i isporučenoj količini. Ova automatizacija omogućuje brzu obradu podataka na kraju smjene.

Upravljanje zalihama goriva

LS Retail u cijelosti podržava nabavne naloge i naloge za prijenos goriva. Zalihe goriva mogu se automatski planirati i dopunjavati na temelju povijesti prodaje i količine zaliha. Narudžbe se mogu usklađivati s isporukama
u Head Officeu ili Back Officeu.

Mogućnost ručnog unosa podataka

LS Forecourt omogućuje ručni unos podataka koji nisu automatizirani. Očitanja razine goriva u spremniku kao i podaci o isporukama mogu se unositi ručno.

Upravljanje smjenama

Dnevni kalendar može biti podijeljen u jednu ili više smjena. Transakcije mogu biti zbrojene i obrađene u izvještaju na kraju svake smjene. Kada su transakcije spremne, mogu se generirati izvještaji na kraju smjene pokazujući razlike u prodaji između POS-a, spremnika i crpke po volumenu i količini.

Upozorenja i izvještavanje

Pogreške i upozorenja prikupljene s crpki, POS terminala i Back Officea prikupljaju se na jednom mjestu dostupnom za daljnju obradu. LS Retail NAV ima širok spektar mogućnosti izvještavanja: po smjeni, danu,
mjesecu, godini, vrsti goriva, drugoj vrsti artikala itd.

HEAD OFFICE

  • Upravljanje životnim ciklusom
    proizvoda
  • Ručno i automatsko naručivanje artikala
  • Dinamička hijerarhija, atributi i ostala
    grupiranja proizvoda
  • Cijene, ponude, kuponi i upravljanje
    kampanjama
  • Upravljanje cijenama goriva
  • Miješanje goriva iz različitih spremnika
  • Raspodjela zaliha po lokacijama
  • Programi vjernosti (loyalty)
  • Praćenje dobavljača
  • Izvještavanje i analiza prodaje

STORE BACK OFFICE

• Nadzor nad aktivnostima u trgovini
• Upravljanje smjenama
• Upravljanje POS terminalima
• Upravljanje gotovinom
• Praćenje zalihe i inventura
• Popunjavanje zaliha trgovine
• Nalozi za nabavu i prijenos
• Povijest prodaje
• Jednostavan zaključak smjene/dana
• Zaprimanje robe
• Fleksibilna arhitektura
• Podrška praćenju serijskih brojeva/šarži
• Otključavanje transakcija goriva
• Upravljanje upozorenjima na
benzinskim postajama
• Upravljanje isporukama na benzinskim
postajama
• Ručni unos očitanja razine goriva u
spremniku

MOBILNI UREĐAJI

• Mobilni POS terminali
• Zaprimanje
• Inventura
• Praćenje zaliha
• Naručivanje

POS

• Puna kontrola nad operacijama crpki
• Hitno zaustavljanje/puštanje u rad svih
crpki
• Autorizirana verifikacija crpke
• Brza odjava
• Višestruka sučelja
• Široka potpora hardvera za POS
terminale
• Cross sell prodaja
• Traženje artikala
• Programi vjernosti (loyalty)
• Podrška praćenju serijskih brojeva/šarži
• Višestruka plaćanja
• Koristite lokalno – konfigurirajte
centralno

Pogledajte više